23 Temmuz 2016 Cumartesi

BTS EMOJİ OLSAYDI?

Merhaba arkadaşlar :)))

Bir zamanlar blog yazmaya karar vermiştim ve bir şeyler karalamaya da başladım gel görelim ki bunun yenisi gelmedi :/
Esas konuya geçmeden önce neden uzun süredir hiçbir şey yazmadım ondan bahsetmeden geçmek istemiyorum :)
Öncelikle hepinizin geçmiş şeker bayramını kutluyorum.Baya bir geçti farkındayım  :D
Neyse ailemle bayram tatili için Antalya'ya gittik.Orda zaten teknolojiyi elime almam yasak gibi bir şeydi.Ondan sonra da zaten klimanın azizliğine uğradım.Hasta oldum... 
Hal böyle olunca hiçbir şey izleyemedim haliyle buraya da bir şeyler yazamadım.
Ondan sonraları da tam böyle yazmaya niyetlendim...
Şu bir haftadır da hepimizin yaşadığı olaylardan dolayı ne bir şey izleyesim geldi ne de bir şeyler yazmak.
Toparlarsak iki gündür bir şeyler yapıyorum.
Şuan izlemekte olduğum yada sonuna yaklaştığım bazı diziler var.Bu hafta onlardan birine de yer vereceğim inşallah :)
Ben de ondan önce hayatımın bir parçası olan K-pop'ın en normal (:D)grubu aksini iddia eden var mı yani? Çok ayıp :DD 
Neyse başlıkta da olduğu üzere bazı yerlerde gördüğüm kullandığım emojiler bana BTS'i çağrıştırmıyor değildi.
Benim bu durum biraz hoşuma biraz komiğime gidiyor :))
Umarım seversiniz😊 

*Bana böyle bir şey yapma fikri veren o gif



ve emoji...


-
Artık başlayabiliriz :DDDDD
-
Bu emoji de hık demiş Jimin'in burnundan düşmüş :)


-
Sıradaki emojiyi görünce aklıma ilk gelen isim sık sık kameraları öpen J hope ve dudak diyince akla gelen ilk isimlerden Jin :D

                                           

-
Sıradaki emojiyi görünce J hope'un push push sevdası der susarım :D
Ne yaptı bu dansı beğsdfgh


*Bonus bangtan bomb bırakmazsam olmaz :DD


-
J hope'un dillere destan o fotosu... :D


-
Açıkçası ben ship sevmiyorum ama bu sarılma durumları falan baya tatlı geliyor bu emoji de... :DD




-
Sırada chimchim ve kookie
Bizimkiler ve emojilerin verdiği his aynı değil mi ? :D



-
                           Kim kızdırdıki :D
                                               

-
Hiç eski Türk filmleri gelir mi aklıma yani xcvbn


:'DDDDD 


-
V... :D


-
Bu emoji bu fotodan sonra ortaya çıkmış olabilir ! :D


-
       Yine tam bizimkilere uygun bir emoji :D


                                                                                                                  *Gifi :))

                                                                     
                                                                         -
                                                                   :DDDD

                                                   
                                        -
 Bu çok sevdiğim bir V halinden biri ve... :DD


-
Gözleri bile yani :DDDD


-
Ahhh bu emojileri gördüğüm de bizim Namjoon'u neden düşünüyorum ki :D



-

                                                                               
                                        -
       Jimin ve tanımlayamadığım o ifade :D


-
Seksi beyinli Namjoon'umuz :D


                                       *Gifi :)


-
Rock N Rolllll!


-
Kookie'nin büyüdüğünü hissettiğim o anlardan biri 


-
Eat Jin'imiz  :DDD


***
Buraya kadar kakaotalk emojileri vardı.Benim de kullanırken baya zevk aldığım emojiler :D

***
Who is next ??
(Bu soru bir YGSTAN olarak baya sabrımı sınıyor :D bakmayın güldüğüme içim kan ağlıyor :'))


***
En başta aslında bana bu yazıyı yazdıran emojiyi söylemiştim ama bu emojilerle BTS'i bağdaştırma durumunun ilk kıvılcımı V ve onun meşhur dikdörtgen gülümsemesi :DDD


-
Uyuyan Suga ve bu emoji de olmazsa olmazdı zZzzZzZzzZz :))


-
Biraz daha August D bırakıyorum :)


Agust D demişken...
*Agus(t) D : Suga'nın tersten yazılımı,t sesi Korecede okunmuyor.''D'' ise Daegu'yu temsil ediyor.

Suga'dan adına yakışır biçimde bu Ağustos'ın ortaların da mixtape gelecekmiş.Kısaca buna da değinmek istiyorum.Bu haberi aldığımda o kadar çok sevindim ki anlatamam.En az  bir yıldır bu haberi bekliyorum.Umarım bir an önce yayınlanır.Suga'ya güvenim sonuna kadar tam.Kesinlikle çok güzel hikayeler ve dissler bizi bekliyor  :DD 
Comeback dönemi  BTS'i,bizleri yıpratmaya çalışanlar da cevabını alacak inşallah.Kısa bahsetmemişim gibi gibi ama neyse :D 

*
Haterlar karşısında ben temsili -.-


-
:P


-
:P


-
Emoji bahane fotolar şahane :DD




-
Yamuk diş Chimcihim fghjkl
*Jm Kang ve Asheilin'e sevgiler saygılar
Çocuğa çirkin çirkin şeyler diyip beni de alıştırdılar :'D


-
SON
-
Bir yazının daha sonuna geldik.Okurken aslında daha çok bakarken umarım zevk almışsınızdır.
Sağolsun arşivi geniş olan bazı ARMY arkadaşlarım da yardım etti.Onlara da teşekkür ediyorum.Zaten ben bu emoji fikrini söyledikten sonra aramızda baya emojileştik.Fotoğrafları döktük :DD Baya zevkli oldu.
Çok önceden yapmak istiyordum.Yapmayı bazı sebeplerden ötürü aksatınca
fotoğrafları falan nereye attığımı bulamadım sonra da birleştirmek biraz zordu.
Şuan sonuçtan memnunum ama  :D
Başka bir zaman Part 2'sinide yapabilirim :DD

Okuyan ve yardım eden herkese tekrardan teşekkür ederim :))


BAŞKA BİR YAZI DA GÖRÜŞMEK ÜZERE ^^ 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara