29 Haziran 2016 Çarşamba

İLK YAZIM :D

 BEN KİMİM ??? ^^

Olaya nerden başlasam diye düşünürken kendimi tanıtmadan direkt bir şeyler hakkında yazı yazmak istemedim.Bu yüzden ilk yazımda kendimden bahsetmek istiyorum :))
Benim kim olduğum sorusuna kısaca cevap verecek olursam adım Nazlı,20 yaşındayım,Konyalıyım,tıp fakültesi 2. sınıf öğrencisiyim .Finallerin açıklanmasını bekliyorum.Açıklanmasına çok az kaldı.İnşallah 3. sınıf olabilirim  :')
Yaz tatilimi Kore'yle geçireceğim için bu süreçte evde beni dinlemeyen ablama kardeşime izlediğim dizileri dinlediğim şarkıları anlatacağıma(daha doğrusu kendi kendime konuşacağıma :D) amatörce de olsa bir blog açıp başkalarıyla bildiklerimi paylaşayım istedim :)
Daha bu yıla kadar bu Kore düşkünlüğümü daha çok yalnız yaşarken bu yıl benle aynı grupları seven dizi izlemeyi seven birçok Kore fanı arkadaş edindim ama ben yalnız kaldım siz kalmayın içimizi rahat rahat dökelim diye başka Kore fanlarına da ulaşabilmek için buralar da  paylaşımlar yapmaya çalışacağım^^ .
Sizlerin yazılarımdan zevk alacağınız arkadaş olabileceğimiz benle arkadaş olmak istemeseniz bile :'D arkadaş edinebileceğiniz yeri geldiğinde bazı konuları sınırlama olmadan tartışacağımız bir ortam oluşturabilirim umarım :))
Kore ile de beş yıldır falan iç içeyim.Hayatımın olmazsa olmazlarından biri oldu.Kore fanlığım k-dramalarla başladı.Öyle böyle değil çok pis dizi izlerim :'DD Yüzden fazla kesin izledim ama tam sayısını bilmiyorum :)
İzlediğim diziler hakkında ki düşüncelerimi de sizlerle paylaşmak istiyorum :) Ki asıl bloğumu açma sebebim izlediğim diziler hakkındaki düşüncelerimi paylaşabilmek.
Her ne kadar okul açıldıktan sonra çok iyi takip edemesem de bu yaz telafi etmeyi düşünüyorum :D İzleyeceğim dizi listesi mevcut :DD
Zamanla k-drama fanlığımın k-pop'a yöneldi.Bunda birkaç etken var.Bunlardan kısaca bahsedecek olursam Boys Over Flowers dizisindeki idol oyuncular.Paradise ve Stupid şarkılarının eminim ki bir çoğumuz da yeri ayrıdır.SS501 T-MAX i duymuşuzdur.Hani o zamanlardan sonra da başka OST'lar sayesinde yada idol oyuncular sayesinde k-pop'a baya baya ilgi duymaya başladım.Hatta araştırmaya başlayınca da ilk başta bana işte grup olayları falan baya tuhaf gelmişti.Sonuçta bizde yok desek yeridir.Neyse sonra şirket olaylarını biraz biraz öğrenmeye başladım.Onlarda ilk tuhafıma gitmedi değil.Sonra bahsederim belki şimdi uzatmayayım :'DD(Daha ne kadar uzatacaksam neyse dinlediğim,sevdiğim ve fandomunda olduğum gruplardan da sonra şey edeceğim inşallah ;))
Şimdilik bu kadar ^^
İyi yada kötü her türlü eleştiriye açığım.
Yorumlarınızı bekliyorum ^^
                               


BİR SONRAKİ YAZI DA GÖRÜŞMEK ÜZERE :)
                              (olmayan okuyucuya seslenişte garip olmadı değil ama neyse :D)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara