12 Aralık 2016 Pazartesi

BIGBANG MADE FULL ALBUM YAYINLANDI !!!

 ŞÜKÜR KAVUŞTURANA :D


İlk albüm tanıtımımı bugün uzun bir bekleyişin ardından kavuştuğumuz MADE FULL ALBÜM'ümüze yapacağım.Hadi hayırlısı :D

Öncelikle albüm on bir şarkıdan oluşuyor.Bunlardan sekizi önceden yayınlandı.Üç tane yeni şarkımız var ve üçüne de ayrı ayrı bayıldım.Şuan bunu Girlfriend'i dinleyerek yazıyorum :D Diğer iki şarkı Fxxk It ve Last Dance.

Bilmeyenler için şarkı listemiz:




*
 Albümdeki yeni şarkıların nasıl bir şey olduğunu merak edenleri buraya alalım :D

1)FXXK IT 😝

Afişive teaserı bile bize değişik bizim tabirimizle keko bir tarz olcağı sinyallerini vermişti.Keko halleriyle bile swag olan gruba Bigbang denir işte :D


Şarkıya ayrı MV'suna ayrı bayıldım.Harikalar ama bunu öylesine demiyorum cidden harikalar :D

                                         

2)LAST DANCE 💃💫


Fxxk It'e bayılsam bile Last Dance'a daha çok bayıldım galiba :D
Beş üyenin de beş eşsiz sesini duyduğumuz harika ötesi bir şarkı.Ben normalde GD ve Taeyang'ın sesine vurulan biriydim ama burada TOP Bey şarkıya vokal yaparak katılması beni benden aldı.Rapine zaten bayılıyorum da o vokal ne TOP.Şimdi TOP dedim ama diğer dördü...
En iyisi dinleyin kendiniz harika beş farklı sesin büyüsüne kapılın.



3)GIRLFRIEND 💑💕

Bunun malesef MV'si yok ama gelsin lütfen.Şarkıyı dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim onlar Girlfriend dedikçe ben Min Hyo Rin ve Nana yengelerimizin ne kadar şanslı olduklarını düşünmedim desem yeridir :D Ah ah... :)


Ben bu üç şarkıyı da bağrıma basacam.Bugün galiba MADE albümü beni esir alacak 😁
Krallar yapmış yine yapacaklarını diyerek başarılı bir comeback geçirmeleri dileğiyle.Buna hiçbir şüphem yok gerçi :D Böyle bir albüm K-pop tarihi boyunca bir daha ne zaman gelir,gelir mi? MADE'in her aşamasına birebir şahit olduğum için de kendimi çok şanslı hissediyorum.
Kendinize iyi bakın.Bol Bigbang'li günleriniz olsun^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara