18 Aralık 2016 Pazar

İLERİDE TALİPLİSİ ARTACAK GENÇ VE YETENEKLİ AKTÖRLER

Bu yazımda şuan da çok fazla gündem de olmayan ama ileride gerek oyunculuk yetenekleri gerekse dış görünümleri olsun isimlerini daha da duyuracaklarını parlamaları gerektiğini ve benim bol bol başrol olarak görmek istediğim bazı aktörlerden oluşan bir liste yapayım dedim :))
Sıralamaya yaparak gideceğim ama sıralama yapmıyorum aslında :D Düzen olsun diye numaralandırdım :))

1)Kwak Dong Yun

İlk dizisi 2012 yılındaki My Husband Got a Family. Ben Kwak Dong Yun'u ilk defa onun da zaten üçüncü dizisi olan 2013 yılında yayınlanan mini dizisi Adolescence Medley ile keşfettim. 
Kendileri 19 Mart 1997 doğumlu olduğu için ve ben o diziyi üç yıl önce izlemişim yaşını o zaman öğrendiğim de cidden çok şaşırmıştım.Korelilerin aksine yaşına göre büyük göründüğünü düşünmüştüm,Şimdi bile 97'li birisine göre oyunculuk yetenekleri muazzam.Buraya da tabi ki ismini en çok duyurduğu en son dizisi olan Love in the Moonlight karakterinin fotoğrafını koyayım dedim :D Ne diyim valla şuan çok güzel ilerlemeye başladı bile ama hala çok çok parlamadı henüz.Ben cidden oyunculuk anlamında çok seviyorum.Mimiklerini baya baya iyi kullanıyor.
İleri de iyi bir yere gelecek kesinlikle :)) Diğer isme geçelim 😉↓

2)Lee Won Geun


Tarihi dizilerden fotoğraflar koymaya devam ediyorum ama çok sevdiğim için mi derseniz eskiden olsa hayırdı ama bu yıl tarihi dizi izlemem ön yargımı da yıktım geçtim.Won Geun'un bu fotoğrafını da koydum çünkü bu onun ilk dizisi olan 2012 yapım The Moon Embracing The Sun ve ben o zamanlardan beridir seviyorum :D Cidden bu dizinin yeri bende çok ayrı.Bu yıl baya tarihi dizi izledim ama o yıllarda cidden neredeyse hiç izlemiyordum.Kim Soo Hyun var diye izledim.Pişman mıyım.Tabiki hayır.Tarihi dizileri gerçekten sevmeme rağmen o dönemlerde şimdilerde bile enlerimde.Gelelim Won Geun'a bu dizinin en güzel yanı çocuk oyuncularının aşırı iyi isimleolması.Won Geun'da onlardan biri.O zamanlardan benim sevdiğim daha da iyi yerlere gelmesini istediğim bir isimdir.En son 2015'de yayınlanan Cheer Up'da izledim ve Cheer Up'ı mutlulukla izlememin en büyük sebebidir.Gülüşü cidden çok hoş.Yamuk dişi filan :D 💕 Oyunculuğu da çok çok sağlam bence.İleri de umarım çok güzel yerlere gelir ve onu başrol olarak bol bol izleyeceğim dramalar olur umarım ^^




3)Ji Soo




Şimdi arkadaşlar ben bu yazıyı yazarken bir yandan ilk dizilerini izlememiş olabilirim diye bakıyorum da ben Ji Soo'yu üçüncü dizisi olan 2015 yapım Angry Mom'da izlediğimi düşünüyordum hatta o gün bugündür cidden onu birçok dizide başrol olarak görmek istiyorum ve o dizileri Allah nasip ederse mutlaka izleyeceğim.Ama şuan ben şok😮Ji soo'nun ilk dizisi 2012 yapım To The Beautiful You'muş.Ben orada Ji Soo gibi harikalık abidesini pas geçmişim :D Şuan kendime inanamıyorum :D Ama bakın o dizi de şöyle bir şey var benim görsel anlamda em hoşuma giden dizilerdendi.Dizinin ana karakterleri yan karakterleri geçtim yan karakterin yanı diyim EXO'ydu :DD Cidden bu dizinin ilk afişini görür görmez gözlerimin bayram etmesi izlemem bu dizide Ji Soo'da mı varmış :D Gerçi EXO'nun olduğunu da izlerken bilmiyordum o zaman EXO debut yapmış mıydı? sadece arkadaki çocuklar bile yakışıklı diyordum :D O arkadaki yakışıklı çocuklardan biri de Ji Soo'ymuş. Öğrenmiş oldum :D Neyse konumuza döneyim ben Ji Soo'yu Angry Mom'da gerçek anlamda keşfettim :D
Oyunculuğu cidden çok hoşuma gidiyor.Böyle sevimli bir karakter olsun sert serseri bir karakter olsun yüzü her şeye tam oturur.Mimiklerini kullanmayı gerçekten biliyor.Onu da bol bol başroller de görmek istiyorum.O günleri iple çekiyorum.Doyasıya izlemek istiyorum :)
Cheer Up'ı izlememin de bir başka sebebi de budur işte.İkisini de birlikte izledim daha ne olsun :D
Ayrıca en son yer aldığı benim de severek izlediğim Moon Lovers:Scarlet Heart Ryeo'da da baya iyiydi.Umarım ileride daha çok tanınır.Bu arada Ji Soo 30 Mayıs 1993 doğumlu.Benim için ne güzel bir numara dışında hepsi oppam :'D Oppa kelimesini de sevmeyenler vardır kesin ama olsun.Önceden baya sevsem de ben de pek sevmiyorum ama oppalarım sonuçta😂
Sıradaki isme geçelim😉↓

4)Kim Min Jae


Bu çocuk😀😀😀İlk izlediğim yapımı ve onun da yine ilk dizisi 2015'de yayınlanan Persevere, Goo Hae-Ra.Bu diziyi ilk izlediğim de 2.adam rolünde bile olmayan Min Jae'miz dikkatimi baya çekti.Çünkü bir kere yüz olarak tam bir idol gibiydi.Rolü icabı da öyleydi zaten Min Jae'yi Show Me The Money 3 adlı hiphop yarışmasından bilenler de vardır orada gördüğümde de şaşırmıştım :D
Onu ilk gördüğüm de gerçekten oyuncu mu?Şarkıcı olmayı düşünmedi mi?Müziksel yetenekleri de hoşuma gitmişti çünkü hatta onun da zaten bu yönde çıkış yapacağı olayları da olmadı değil.Dans eğitimi filan almış.Zaten Show Me The Money'de de valla fena değildi.Piyasa da sesi olmayanların rapper olduğunu düşünürsek böylelerini cebinden çıkartır :D Ama ne yalan söyleyeyim ilk başta bu çocuk ne olsa iyi olurdu diye düşünmedim değil.Bulduğum cevap kesinlikle oyunculuktu :) Idol Min Jae'yi de desteklerdim,severdim ama oyuncu Min Jae'yi görmeyi tercih ederim.Zaten 2015'de debut yapmasına rağmen yedi dizi de oynamış bile.Min Jae'ye torpil geçeyim oynadığı dizileri yazayım buraya bari :))

2015/ The Producers: 
Burada konuk oyuncuydu.Min Jae'yi bilmeden bile bu diziyi acayip bekliyordum ama beni çok hayal kırıklığına uğratmıştı😔

2015/ Second Time Twenty Years Old: 
Ben bu diziyi baya severek izledim.Min Jae dışında şöyle bir bonusu vardı :D
1:15-2:02 arası BTS Dope var.Diziyi izlemeyenler için başka bir sebep daha😎En ufak SPOILER'dan bile kaçanlar hatta ufak olmasa bile SPOILER izlemeyin isterseniz💣


                                                
2015/ My First Time:
Bunu da izledim.Choi MiN Ho'da var bu dizide gözlerimiz bayram ediyor ama izlenmese çok bir şey kaybedilir mi bir fan olarak evet ama k drama izleyicisi olarak hayır bence😐
2016/ My Little Baby:
Bu diziye de başladım ama devam etmedim.Bir iki bölüm izledim.Min Jae'li kısımlara biraz youtubedan baktım o kadar :D Dizi hakkında fikri olan belirtebilir? :) 
Son iki dizi hala devam ediyor😁Bu yüzden bunlar hakkında kısaca bir şeyler yazarım belki burada değinmeyeyim😏
2017/ Romantic Doctor Kim Teacher Kim:
Bura da hemşir rolünde.Min Jae'nin rolü küçük ama diziye ayrı bir artı katıyor :D
2017/ Goblin
Goblin benim tam şu sıralar favori dizim.Ne kadar çok sevdiğimi anlatamam bile.Çok seviyorum💓 Min Jae'yi burada az görüyoruz ama dizide ki anlam ve önemini zamanla daha iyi anlayacağız gibi.Belki de ilerleyen bölümler de daha çok görürüz.Görsek hiç fena olmazdı.Ama söz konusu Goblin ise Min Jae bir köşe de bekleme de kalsın😅
Min Jae'mizi de seviyorum ama Goblin var dizide Azrail var.Var da var😇😇

Goblin bir yana şimdi :D Min Jae gerçekten gizli bir kart bence.Kıymeti ne zaman anlaşılacak bilmiyorum.Üstteki diğer isimler gibi oyunculuğu hoşuma giden genç bir arkadaş.Bu arada yaşını demedim daha.1 Kasım 1996 doğumlu.Yaşıtız ama ay olarak büyüğüm.Üzdün be Min Jae...
Yaşına göre cidden oyunculuğu şimdiden böyleyse gerçekten potansiyeli yüksek birisi.Gelelim beşinci isme..
Arkadaşlar daha sonra beşinci ismi ekleyip yazıyı güncelleyeceğim birde söylemek istediğim beşten fazla isim var.Bu yüzden daha sonra 2.partı olacak bunun :))
Okuduğunuz için teşekkür ederim.Sağlıcakla kalın💋


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara